Testovala som: Yves Rocher - Elixir Jeunesse RECENZIA


Vždy pred Vianocami ma chytí stres nad otázkou čo dať svojej mamke. Je to úžasná žena, dobrá, trpezlivá (čo je pri mne naozaj nutné), ktorá by si zaslúžila aspoň diamanty a letenku na Bali. Stav môjho účtu ale hovorí, že jediné čo jej môžem dať je lístok na vlak do Prešova a čokoláda.
Našťastie som tieto Vianoce dostala skvelú možnosť od Yves Rocher a to otestovať ich novú sériu Elixir Jeunesse. Bez váhania som sa o ňu podelila s maminkou. A tak bol aj vlk sýty aj koza celá.

Jedná sa o sériu, ktorá má práve predchádzať starnutiu pleti. V mojej 20tke toho o starnúcej pleti veľa neviem, ale myslím, že nikdy nie je priskoro predchádzať jej starnutiu. Vždy ma učili, že čo sa v mladosti naučíš, v starobe ako by si našiel.
Pravdou ale je, že tieto prípravky predsa len oveľa viac používa moja mamka a mamka mojej kamarátky, preto som sa pri písaní recenzie odrážala skôr od ich pocitov, než od svojich vlastných. Považujem to celkom za plus, že som pri tomto testovaní mohla spolupracovať s inými ženami a porovnať naše pocity. Navyše, je to omnoho viac objektívne, ak sa k niečomu vyjadrí veková kategória 60, 40 a 20, než by som hodnotila všetko sama. Touto cestou im ďakujem, že sa (dokonca trochu nevedomky) podieľali na tomto článku. Ešte raz, pripime teda kávou na mamky, a utrime namiesto nich podlahu! A potom sa s kávou ponorme do tejto recenzie....


Motto tejto série je Chraňte svou pleť před negativními vnějšími vlivy a zpomalte tak její stárnutí!
a nájdeme v nej všetko, od denných a nočných krémov, cez roll-on na očká, po micelárnu vodu.

Práve micelárna voda je to, čo používam ja osobne najčastejšie. Táto od Yvesu ma zarazila hlavne v svojej štruktúre, nie je úplne tekutá, je hustejšia, s trochu olejovitou konzistenciou. Jednoducho atypická oproti micelárnej vode na akú som zvyknutá, ale naozaj zanecháva pleť jemnú. Odporúča sa používať ráno a večer, ale nakoľko moje rána vyzerajú vždy chaoticky (nechcite si ani predstaviť ako veľmi), používam ju len raz za deň, ale napriek tomu vidím, že moja pleť je lepšie hydratovaná a jemnejšia, menej suchá ako zvykla byť (a to vás musím uistiť, že pred dvoma rokmi, keď som mala stužkovú a prvý krát som bola u kozmetičky, tak sa slečna kozmetička zhrozila nad tým, aké mám suché líca v mojom veku!).
Vôňa mi najprv prišla zvláštna, keďže preferujem svieže a ovocné tóny, ale po chvíľke som si na ňu zvykla a začala mi byť veľmi príjemná.



Krémy využíva zásadne moja mamka. Ako povedala, zdá sa jej, že jej pleť je jemnejšia a krajšia ale „to môže byť aj tým, že mi doma nelezieš na nervy“. Tak díky mami. Sú dva, denný a nočný, ktorých užívanie dopĺňa používaním séra. Krémy sa naozaj dobre vpíjajú. Denný má trochu žltšiu farbu a po votrení do pokožky vôbec nenecháva ruky klzké a mastné, môžete sa hneď dotknúť čohokoľvek a nič nezamastíte, čo považujem za obrovské plus, pričom pokožka je na dotyk okamžite jemnejšia a hladšia (naozaj nežartujem, pri písaní článku si všetko ešte raz preverujem na svojej pleti a rukách a všade kde sa dá a naozaj si momentálne neviem prestať hladkať krk). Nočný je svetlejší a mastnejší ale nie oveľa , na druhej strane to nie je problém, keďže sa má použiť pred spaním, navyše mastný neostáva dlho, pomerne rýchlo sa vpije (časovo odhadujem dobu vpitia sa na také dva- tri riadky článku). Z celej série mi práve ich vôňa príde najpríjemnejšia (aj keď musím povedať, že akonáhle si na túto vôňu zvyknete, ak ste úplne iný typ, tak ako ja, a musíte si zvykať, príde vám veľmi príjemná!), pričom je skvelá práve jej nevtieravosť, takže akokoľvek blízko pod nos si krém natriete, vadiť vám to určite nebude.
Čo sa séra týka, jeho štruktúra je až trochu slizovitá, pripomína mi gélovitú štruktúru micelárnej vody, trochu sa naťahuje, ale vzhľadom k tomu, že jeho úlohou je práve chrániť pred vplyvom vonkajšieho prostredia, je to úplne pochopiteľné. Sérum naozaj rozjasňuje pleť. Fresh sa budete cítiť pomerne rýchlo, ale aby ste si všimli, že je vaša pleť jasnejšia, treba vydržať :)


Roll-on a maska je zasa parketa druhej maminky v našom teste. Konzistencia je tiež ľahko gélovitá, ale práve preto sa ľahko a jednoducho nanáša na pleť. Navyše sa dobre vpíja, má celkom príjemnú, nenápadnú vôňu. Na dosiahnutie viditeľných výsledkov ho však treba používať dlhšiu dobu (ale myslím si, že to je prípad 90 percent kozmetických výrobkov tohto typu a nie je to závažný drawback). Preto ak dúfate v okamžité zmeny, obrňte sa trpezlivosťou! :)

Musím sa ešte vyjadriť k obalom. Sklenené dózičky na krémy sú z recyklovateľného skla, a to považujem za veľké plus tejto série! Trochu skeptickejšia som ohľadom plastových obalov, ktoré sú len čiastočne (z nejakých 25 percent) recyklovateľné – z pozitívnej stránky, lepšie čiastočne, než vôbec! Vieme ale však, že to Yves Rocher dokáže aj viac, takže veľmi dúfam, že budú pokračovať v tejto ceste a posúvať recyklovateľnosť svojich výrobkov :) 


Záverom, myslím si, že táto séria sa Yves Rocher vydarila. Nepochybujem, že na trhu je množstvo výrobkov, ktoré sľubujú a ponúkajú podobné produkty s rôznym výsledkom. Yves Rocher je ale kvalitná značka, ktorou rozhodne nič nepokazíte a pôjdete vlastne na istotu :) 


Comments

  1. Ahoj.
    Tak znova recenzia, ktorú ma veľmi bavilo čítať. Pri iných recenziách moc dlho nevydržím :D
    Teda musím povedať, že sa mi páči vyjadrenie doby vpitia počtom riadkov článku :D Musela som si to prečítať dvakrát, aby som to pochopila. Ale to je moja chyba.
    Tak určite si maminku pekne potešila..A aj mamu kamarátky. Je to kvalitná kozmetika, takže teraz majú salón krásy doma :D

    ReplyDelete
  2. Jejich kosmetiku mám ráda. Kamarádka si nemůže vynachválit odličovač na nějaké dvojité bázi, já zase zbožňuji rozprašovací vůně, krémy a mýdla s ovocnou či jinou vůní. Vyzkoušela jsem už kokos, vanilku, lesní směs a všechny byly úžasné. :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts