vianočne



Myslela som si, že kým budem doma nenapíšem ani riadok ale nedá mi to. Príliš veľa premýšľam a aby som mojim myšlienkam dala formu, píšem.
Viete, akosi som si myslela, že v roku 2016 ma už nič nemôže prekvapiť. Rok 2016 to vzal ako výzvu a ukázal mi, ako veľmi som sa mýlila. Do cesty mi prišli noví ľudia, ale čo je najkrajšie - tí starí.
Objavili sa ľudia, ktorí mi v živote chýbali - a ja som si to ani neuvedomila, ale aj tí, o ktorých teraz na isto viem, že do môjho života nepatria...
Ale o tom som nechcela. Ak by som chcela, bol by tu dlhý článok, lebo ho mám napísaný. Ale ja nechcem.

Chcem vám povedať, že sa stalo to, čomu som neverila, že sa stane. A ak áno, že v tomto roku. Myslím, že som sa oslobodila. Možno je to tým že som v Košiciach, ďaleko od všetkých a všetkého... ale, to je jedno. Aspoň na chvíľu žijem, na chvíľu nemyslím na to, čo ma trápi - alebo trápilo? - a najmä, som šťastná.

Je nádherné cítiť to, cítiť sa šťastná. Ako mi povedal tanečník Lacko Cmorej : " Ak nie si v živote šťastná, nemáš inú možnosť ako byť šťastná." Vtedy som netušila akú pravdu mal. Teraz to viem.
A tak vám nebudem písať, nič viac, nie dnes. Nepotrebujem si vyliať srdce.



Nepotrebujem si ísť zapáliť, nepotrebujem plakať. Nepotrebujem predstierať. Som šťastná. Možno nie na vždy ale v tejto chvíli. Môžete mi veriť že nie je nič krajšie ako stráviť vianoce ako šťastná a vyrovnaná žena. Nič. 

Preto vám chcem popriať... šťastie. Lásku. Nádej. Úsmevy. Zážitky. Priateľstvá. 
Najmä však - šťastné a veselé Vianoce.

Ak vás aj niečo trápi, alebo máte povinnosti (ako ja)....aspoň dnes na ne zabudnite. Zapnite si Popolušku a naložte si hodně cukroví a zemiakového šalátu. Všetko počká. Ale život nie.

S láskou 
Alexandra.
Aha a viete čo? 
Ešte raz ďakujem.
















Comments

  1. Tak tak treba si nájsť chvíľu, kde všetko hodíme za hlavu a žijeme len pre ten pohodový okamih!
    Krásne fotky :) a aj keď idem neskoro predsa ti aspoň zaprajem šťastný nový rok 2017 :) aby bol celý taký šťastný ako ťa koniec roku 2016 prekvapil :)

    ReplyDelete
  2. Tak to je moc krásný... když někdo na plný koule napíše, že je šťastnej :). Jsem tím šťastná s tebou :) a moc ti to přeju :)

    ReplyDelete
  3. Veľmi rada čítam ako sú ľudia šťastní :) ... držím palce, aby sa z toho stal trvalý pocit:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts